Här hittar du enbart info post-show, din biljett till turnébussen. För biljetter till föreställningen: www.magnusbetner.com.



15 november 2007

Uppvärmning Norrköping

Vi värmde upp för Norrköping på Busfabriken; tre barn som hade kul, fyra vuxna som hade askul! Märk Magnus koncentrerade min när han klamrar fast i lufttrycksgeväret.











































































































































































5 kommentarer:

African Sunrise sa...

var den i norrköping? trodde det bara fanns linköping. grymt jävla kul är det där i alla fall!!

Anonym sa...

Linköping, precis. Vi hade basläger där under Östergötlandsturnén. Mjölby torsdag, Norrköping fredag och Linköping lördag. Vi laddade för Norrköping, inte i Norrköping.

Tog du inga bilder på mina barn, Helena?

Helena sa...

Mats: jag visste inte om du ville ha med dina barn i detta tvivelaktiga forum. Däremot har jag gjort en mapp till dig som med vackra foton av just dessa barn.

Tessan sa...

Alltså vilken jävla fördel med att ha kids. :)
Jag ska omgående kidnappa min sexåriga systerson och dra till Busfabriken.
Eller, han följer nog med rätt frivilligt. Om jag ber snällt.
Lina är ju en sån gullunge! :)

Anonym sa...

Helena,

Jonatan och Julia tycker Lina fått oförtjänt mycket exponering och de känner att deras egna karriärer kanske skulle kunna behöva en skjuts framåt på samma sätt. Jag menar, Lina har ju bara tio-femton sekunder material än så länge och ändå syns hon verkligen överallt här i bloggen.