Här hittar du enbart info post-show, din biljett till turnébussen. För biljetter till föreställningen: www.magnusbetner.com.



09 september 2007

Malmö; WE LÖV YOU!

Wow.

Fredagen var supergiget. Lördagen var suveränt. Både Magnus och Martin hade övat skåneskämt i Lund på torsdagsafton, såigenkänningshumor fick malmöieterna gott av.

Ljuset var dock nästintill obefintligt och det som fanns gav en porrig röd stämning över de flesta foton. Jag säger inte att detta är fel, bara att det är lite missvisande. Men håll tillgodo, turnén har ju bara börjat!

Jag och Martin häckade backstage tillsammans med Magnus på TV och kopiösa mängder kaffe. Vi avrundade med en spritkväll, med undantag av en ekologisk cola, på Brogatan. Där slöt Kristoffer Appelquist, Marcus Johansson och den fagra Petra Mede upp. Väl mött!







































































































9 kommentarer:

Orre sa...

coolt går den där colan att köpa någon annanstans än just där i malmö?

Hannan sa...

Helt underbart på Slagthuset i lördags, vi skrattade så vi grät och den där martin; Han är ett geni.

Tack för en underbar kväll!

Helena sa...

Orre;

angående Colan så vet jag inte. Men förtroliga källor sa mig att den inte var god!

Hannan;

Martin är grym, remember where you saw him first!

Anonym sa...

Hörni, jag tycker ni är fega. Åka runt med en turné i en massa städer där det faktiskt bor folk. Då är det väl ingen konst att sälja ut och lägga in extraföreställningar? Jag har en utmaning: Fixa till en föreställning i Karlstad lite snabbt! Då får vi se om "Inget är heligt" kan lyckas dra publik på riktigt!

(Fast egentligen är jag bara avundsjuk på resten av Sverige. Och lite sur.)

Helena sa...

Hej Andreas. Jag la kanske en hel månads jobb på att fixa en teater i Karlstad. Allt var fullt, de hörde inte av sig, var inte intresserade av stand-up, ville bara ha sina egna produktioner osv. Trist!!! Jag försökte verklgien med Scala och Karlstad teater. SÅ det så! Er stad kanske bör ändra attityd till främlingar!

Vi hade gärna kommit förbi, så har ddu några kontakter så hör av dig!

Anonym sa...

Ursäkta tonen. Tror jag försökte skämta lite, men det är inte jag som turnerar...

Tråkig stad man bor i...

Helena sa...

Människorna i din stad som säger sig bara vilja ha fars och snubbelhumor är tråkiga. Mana till uppror! Nä, skämt åsido. Jag förstod ditt skämt, men jag är personligen jättebesviken att det inte blir Karlstad....

Anonym sa...

Fy på Karlstad!

Ska lipa åt Sola-statyn mär jag går förbi den på Måndag.
Relativt säker på att den är fylld med ren ondska.
Det är den som ligger bakom detta.
=)

Anonym sa...

Jag kanske skulle kunnat få låna de grönas lilla hörna vid teatren, men nu när ni dissat vegankolan kan ni fetglömma en två tjågs källare med whiteboard! Köttätare!